piątek, 11 marca 2016

Parapetowy ogrodnik - prolog

Mój parapet ma 140 cm długości i 30 cm szerokości użytkowej - wewnątrz jak i na zewnątrz. Biorąc pod uwagę, że mam dwa okna od południa, wykorzystuję cztery takie parapety, z tego dwa cało rocznie. Zawsze miałem tam mnóstwo roślin, ale w tym roku zacznę szczegółowo opisywać stan upraw. W ub. roku uprawiałem ogórki melonowe, mini arbuzy, pomidorki koktajlowe, paprykę zwykłą, czereśniową i chili. Swego czasu fasolnik egipski rodzynki brazylijskie i wiele innych pospolitych warzyw. W tym roku nastawiam się na paprykę.
Miejsce akcji. Dodatkowo wykorzystuje również miejsce pod oknem i mam dwie wiszące doniczki z boku okna. Może zrobię jakieś półeczki pod oknem.

Ubiegłoroczne zbiory
Papryczki chili

Papryka czereśniowa.
Sadzonki już rosną, wysiane w lutym. Zdjęcia wkrótce.

Brak komentarzy: